29 Nisan 2010 Perşembe

TİKAV

Tikav, "Pdr Group" İşbirliği ile Eğitim Kalitesinde Bir Adım İleride!

TİKAV (Türkiye İnsan Kaynakları Vakfı): vakfa eğitim konusunda destek sağlaması amacıyla, Türkiye'nin en büyük ve lider eğitim danışmanlık kuruluşu PDR Group ile işbirliğinde!

TİKAV Yönetim Kurulu Başkanı Şafak Akın ile PDR Group İcra Kurulu Başkanı Meltem Şakarcan'ın, 14 Nisan 2010 Çarşamba günü imzaladıkları protokol
 aracılığıyla vakıf öğrencilerinin ve personelinin eğitim kaliteleri ileri seviyeye çıkarılacak.

Üniversite öğrencilerinin kişisel ve sosyal gelişimlerine katkıda bulunarak gençlere, onları geleceğin lideri olmaya hazırlayan yaşam becerileri kazandırmayı hedefleyen TİKAV, bundan böyle; bu amaçla sürdürdüğü eğitimlerinde, 20 yılı aşkın süredir danışmanlık ve eğitim hizmetleri alanında hizmet veren PDR Group ile işbirliği yapacak.

PDR Group'un eğitim danışmanları; TİKAV'ın çeşitli konularda öğrencilerine vereceği eğitimlerde bilgi ve deneyimlerini öğrencilerle paylaşacaklar. TİKAV ve PDR Group işbirliği aynı zamanda, TİKAV personelinin eğitim ihtiyaçlarında da devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder